close


嗯?很神奇~~我沒介紹韓文??
是喔!是喔!是英文歌😀😀😀

只是突然覺得這個~好聽!
沒有【屬於我的心情】來推這個…
還是希望喜歡+謝謝收看(^(エ)^)
곰이다!!! 裝【熊】中~~(^(エ)^)
……………………………
Close to you(靠近你)--Carpenters(木匠兄妹)


Why do birds suddenly appear 
鳥兒們為何突然出現 
Everytime you are near 
每一次你靠近時 
Just like me 
就像我一樣 
They long to be close to you 
牠們早就想接近你 

Why do stars fall down from the sky 
星星為何從天上墜落 
Everytime you walk by 
每一次當你走來 
Just like me 
就像我一樣 
They long to be close to you 
它們早就想接近你 


On the day that you were born 
在你誕生的那一天 
The angels got together 
天使們聚在一起 
And decided to create a dream come true 
決定創造出一個成真的美夢 
So they sprinkled moondust in your hair of gold 
於是,祂們在你的金髮灑上月暈 
and starlight in your eyes of blue 
在你的藍眼珠裡灑上星光 


That is why all the girls in town 
這就是為何城裡所有的女孩 
Follow you all around 
到處都跟隨著你 
Just like me 
就像我一樣 
They long to be close to you 
她們早就想接近你 


arrow
arrow
    全站熱搜

    커브여왕옥혜씨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()